Man får det man ger, inget mer

Tisdag, vilket betyder att det är jobb som står på schemat. Vill inte. Hatar dom här veckorna när jag jobbar kväll, för jag vet att jag inte kommer hem förns halv tio. Jävla bussar. Allt var så mycket lättare när jag bode i stan! Eller nej, allt var mycket lättare när jag hade BIL. Saknar fåårrden!


Anmälde mitt intresse på en svindyr lägenhet igår. Fin men dyr. Vet att jag inte har råd att bo där själv, men skulle vara roligt att titta på den. Jag måste fixa en lägenhet! Har inte bott hemma en månad än men känns som jag har bott här mycket längre. Har människor runt mig hela tiden. Ensamheten är något jag verkligen värdesätter här, när jag bodde själv avskydde jag det och ville helst hitta på något hela tiden.


Nu blir det en promenad med hundarna.



Kommentarer
sabina säger:

ja, jag ska flytta hem till mamma igen :)

2010-03-23 | 18:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback