Mamma gillar inte detta




Har länge varit sugen på att göra en piercing. Idag fick det äntligen bli en och tungan drabbades först. Det som är så skönt med tungan är att det är inget som syns hela tiden och jag behöver inte visa den om jag inte vill.


Synd att jag bara kunde få i mig en pizza slice innan jag for och gjorde det och när jag kom hem från stan tjurade jag i mig en liten skål med makaroner trots att det gjorde ont och dom hann bli kalla innan jag ätit upp alla. Så jag är riktigt hungrig nu och jag vet att jag inte blir mätt på vaken yoghurt eller nyponsoppa. Vet inte vad jag ska äta..


Det här blir ju värsta dieten. Däremot har jag inga tankar alls på att gå ner i vikt!

Kommentarer
Emelie säger:

Du passar verkligen i det :) Grymt :)

2010-03-28 | 09:25:16
Bloggadress: http://melief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback