Hemma.

Har varit med mitt älsko i helgen, därav dålig uppdatering.





Men nu är det dags för jobb igen, så då är jag hemma. Jobbar från och med idag till nästa torsdag med endast fredag som lediga dag. Ah vad jag kommer bli rik!!! ...Mm, om det ändå vore så väl.


Bara för att prata lite mer om min tunga så kan jag säga att idag har jag haft ont. Den typ kliar. Det är jobbigt. Är rädd för att jag ska bli allergisk. Men det beror säkert mycket på att jag tjurar på med att äta vanlig mat istället för nyponsoppa, yoghurt och vanlig soppa. Jag blir helt enkelt inte mätt på det så jag måste äta annan mat. Det gör ont och det tar sån tid att maten hinner bli kall innan jag ätit upp, men jag bli iallafall mätt. Det är huvudsaken.


Nu
blir det middag. Mums, mammas mat ät bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback