Choklad i massor

Aah, vad min rygg värker. Har sått hela dagen idag, 10.5 timme alldeles själv. Jag är grym och bäst! Men ibland undrar jag om ryggvärken är värd att ta när man står i dåliga skor? Kanska ska införskaffa sig ett par ergonomiska, förstår bara inte varför dom ska vara så jävla fula?

Men nu ljög jag lite, jag var inte själv hela tiden. Emma kom faktist och höll mig sällskap den sista 1.5 timmen. Med sig hade hon en stor godispåse full med choklad. Ååh. Hon vet hur man ska pigga upp mig, lillstumpan! :D

Efter
jobbet for vi hem till mig och Nicklas. Nicklas slängde då ihop en supergod sallad, söthjärtatmitt. Vi slog oss ner i soffan, åt en massa och drog igång nyaste Wallander, Indrivaren. Den var faktist bra.

Emma har åkt hem och Nicklas har lagt sig. Så jag ska väl lägga mig jag med. Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback