Torsdag

Igår var en skitdag. Jag var så arg på jobbet, på alla männsikor, ville bara riva hela stället och åka hem. Och senare tar mitt batterijävel i mobilen slut så jag får stå utan den hela kvällen. Kul. N O T! Mitt i alltihop, mellan raseriutbrottet och att mobilen dör, så ringer jag ett samtal som får mig att boka en grej. Skönt. Bra. Härligt. ImPuLsIvEgÖÖrl!

Men jag vet nu vad som gäller och jag ska också köra på den grisiga stilen. Punkt.



Idag hade jag och syster tänkt gå en sväng på stan och sen ligga och lapa sol tills jag började jobba. Men ser ni värdet? Monligt, såklart! Bara för att jag för en gångs skull hade tänkt sola lite innan jobbet. d ö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback