Onsdag

Men kuuuuul att jag glömde bort att det hade börjat med sommartider till bussarna. Så jag kom hem tjugo över 9 idag. KULLLLL.. Så jävla less. Och hungrig. Och förskyld. Och trött. Också har jag ont. Mycket ont. Tur att jag ska till doktorn imorgon!!


Lite roligt att åskan (eller blixten? i.do.no) slog ner i Birsta City så det vart svart. Haha. Eller inte helt svart, fanns ju såklart några sånna där lampor som lyser ändå. Vet inte vad det heter. JAJA. Tråkigt att jag missade hela ovädret iallafall. Jag bara hörde åskan och såg alla blöta kunder som kom in, men såg inte regnet. Buhu.


Nu ska jag göra mat. Än kan jag inte slappna av och vila.. Men det får bli korvstroganoff. MMmMmm!!! Det var alltför längesedan jag gjorde det. Gottiligottgott!




Sushi hade inte heller varit fel. Gooootttttt!

Kommentarer
belinda såklart säger:

är dom där bilderna på min kamera? eller har du tagit bort dom fråm den?

2010-07-02 | 17:50:45
M säger:

Dom ska vara där på din kamera. tog inte bort någon bild!

2010-07-03 | 13:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback