Onsdag

Igår var jag och bada på Himlabadet Jag är glad att jag fick gå dit gratis, att jag slapp betala för det. Haha. Men nu har jag gjort det och behöver inte göra det igen. Fick väl egentligen inte bara med min nya piercing, men jag måste ju ta chansen att bada när det är gratis. Gratis är gott! :D

Idag är jag ledig, känns skönt. Tänkte ta en städdag men Nej, det orkar jag inte. Får se om Belinda kommer så vi kan åka ner på stan. Måste leta studentpresenter. Hade en svinbra ide om vad jag skulle ge till Emma, men allt bara sket sig så nu får jag tänka om helt. Det här med presenter är inte min grej då jag kan få världens ångest över dom, så nu när min idé inte funkade så har jag lite smått panik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback