Måndag

Allt känns så bra nuförtiden! Inget känns speciellt jobbigt. Saker jag går igenom sätter visserligen sina spår, men det gör mig också starkare. Jag vet vad som behövs i mitt liv och vad jag kan utesluta. Jag är glad. Jag väljer att umgås, ringa, träffa människor som bara gör mig glad och som ger mig något. Jag börjar känna mig som hemma i lägenheten. Överallt förutom i köket, där lagas inte många maträtter kan jag ärligt säga. Jag har äntligen fått ihop en bra slant på mitt sparkonto. Jag som har kämpat länge för att få pengarna att stanna kvar, men det har inte riktigt funkat.. För spara är inte min grej, men nu äntligen är det gjort. Känner mig stolt över mig själv att jag äntligen fixar det, att spara. Och sen har jag börjat söka jobb, vill utvecklas, träffa nya människor och göra något med mitt liv.. och det känns som att nu börjar det hända saker!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback