Ett par röda

Idag gick jag och Belinda en sväng på stan. Åt sushi och det är ju såå gott. Mmm! Sen skulle jag handla en present till fina Emma, MEN kom bara hem med saker till mig själv. Inte bra. Det värsta var att jag sa till mig själv att jag inte skulle handla skor för på sista tiden har jag köpt alldeles för många. Kom hem med ett par röda... Så jag får åka ut imorgon igen och fortsätta leta!



Men
imorgon blir det studentfirande för Andreas, ska bli roligt. Hoppas på finväder! Sen på kvällen blir det utgång med Belinda och Emma!




Jag
är en dålig dålig vän. HUR kan man missa att någon är gravid? HUR? Ååh, jag skäms så mycket. Men jag blev så glad. Förstod att det skulle vara på gång inom en snar framtid. Så grattis min vän, jag är så glad för din skull! :D

Kommentarer
Evelina säger:

Haha men tokfia!! Inte gör det nåt heller.. Hur skulle Du kunna veta, det syns ju inte ens på mig! haha...

Fast iofs, som STRAFF ska Du få dra jääääätte mycket barnvagn. MOHAHAHA!!



:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D haha

2010-06-10 | 08:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback