Äta i öltält

Har nu kommit hem från stan. Vi och la familia åt i Oscars öltält och pratade. Maten var inge vidare, tur att jag inte var speciellt hungrig, lämnade nästan allt! Men mamma fyller år imorgon så det vart en liten förskottsmiddag. Mys iallafall.

Hoppas på liknande väder imorgon, för då blir det gatufesten för min del. Peppar för ett bungyjump också, är bra jävla sugen!!

Men först är det jobb till 4 som står på schemat imorgon. Så jag ska väl slänga i mig lite hostmedicin och sen ta min älsk i armen och leda honom till sängen. 3 öl är tydligen alldeles för mycket för honom. Haha, lillhjärtatdå! ;)



Kommentarer
Sandra säger:

Tror fasiken inte de var någon bungyjump i år. Såg ingen iaf! Men det är väl bara för att du var sugen :P

2010-07-07 | 22:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback