En heldag ute i skogen

Idag kände jag av i armarna hur jag slet på med fyrhjulingen igår för att få upp den på bakhjulen. Så för att bättra på träningsvärken åkte jag, Nicklas och min familj ut till min faster Anna-Karin och hennes familj. Där red jag och Belinda ut med Anna-Karin, hoppade och lekte på. Det var kul, men svårt.

Det här med att rida är inte riktigt min grej. Eller det är ju superkul!! Älskar att hoppa och galoppera men resten känns så svårt. Jag har, framförallt, ingen koll på mina ben, dom bara flyger runt. Sen armarna, oj oj.. Så hur ska jag kunna hålla koll på en häst när jag inte har koll på mig själv? Hehe. Men det är nog en vanesak.

När vi kom tillbaka hade Nicklas åkt klart med gubbarna, så vi hoppade på fyrhjulingen och drog till skogs igen. Fastnade i ett litet surhål, men det är så kul ändå. Mycket lättare med något som har en motor, bara att gasa på allt man vågar. Inte som en häst som vägrar gå, stannar, äter gräs, går över stockar istället för att hoppa, eller varför inte tvärnita framför hopp och istället springa rakt in i skogen?! Haha, så jävla tjurig.

Sen vart det iallafall supergod grillad mat och rabarberpaj till efterätt. En riktig mysig dag med andra ord. Jag älskar sommaren!! ..och Nicklas.. och min familj.. och mig själv.. hehe















Kommentarer
linnéa säger:

mina ben fick minsann också vara med på ett hörn!

2010-07-05 | 18:13:38
Bloggadress: http://linneajjonsson.blogg.se/
Matilda säger:

Glömde fråga om jag har ditt tillstånd för att lägga upp den?! ;)

2010-07-05 | 19:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback