Torsdag

Klev upp med Nicklas idag, vid 9. Kände att jag inte kunde fortsätta sova till 11, halv 12 på dagarna (sov till 14 en dag..). Så nu äter jag en lite sen frukost. Fil och massa frukt. Gottigott. Frukt är ju så gott! Synd att det tar slut fort och är svindyrt ;[

Idag händer inte så mycket, men jag tycker ändå att det är sååå skönt att bara vara hemma. Mamma kommer förbi med brev till mig lite senare. Annars kommer jag nog vara i soffan tills jag ska till Sandra ikväll. Så jag tänkte dra igång en film, för det är ju bara värdelöst på tvn.

I tisdags såg jag Wallander vittnet och Precious. Tyckte Wallander filmen var den tråkigaste jag sett på länge och Precious hade jag nog förväntat mig mer av..


Nu blir det lite bildmaraton. Tog äntligen fingrarna ur och förde över lite bilder. Enjoy!


Gatufesten. Micke försöker gömma sig bakom Nicklas muskler..


Fick ett ölhjärta av Nicklas


Gatufesten på onsdagen med Victor, Robban, Emma och Belinda


Avnjöt en langos med Emma och samtidigt spelade..


Martin Stenmarck på torget. w o w


En kväll med vännerna


Årets första dopp i Östtjärn


Världens snyggaste!


SSÖB


Gick ner några cider den dagen...


Bill, den sociala av dom två


Kortspel i mosters stuga. JAG VANN!


Evelinas husdjur! Hihi

Kommentarer
Emelie säger:

Mera bilder :D

2010-07-29 | 13:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback