Hemlis!

Tre arbetsdagar har jag kvar, sen får jag en efterlängtad semester. Precis som förra året så verkar inte vädret bli vidare bra, men just nu skiter jag i vilket. Känns bara förjävla bra att få lite semester, vila upp och samla nya krafter. Just nu känns det tråkigt att jag bara tog ut en vecka. Men när jag sitter där i solen på en sandstrand med en drink i handen någonstans utomlands, DÅ kommer jag inte ångra mitt val.

Jag och Nicklas har även lite planer inför vintern. 3 månaders planer! Jag hoppas hoppas hoppas det blir av. Känns som det är något värt att jobba för. Med pengar på sparkontot så känns det som om det faktiskt är möjligt. Ingenting är omöjligt! Men mer pengar behöver komma dit, så nu är det bara att bita ihop och jobba jobba jobba.. Efter semestern såklart ;)




Kommentarer
Sandra N säger:

Men så kan du ju inte bara skriva nu blir jag ju nyfiken ;)

2010-07-24 | 00:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback