Onsdag

Fy. Att jobba trots att man inte är helt pigg är inte roligt. Så fort jag åt värkte magen till tusen, men jag måste ju äta för att få energi så jag hade inget annat val.

Det fanns iallafall lite pillipill att göra idag och när jag skulle stänga vart allt yrt och drog ut på tiden. Vakten hade nästan lyckats stängt mig inne och jag kom någon minut senare. För jag kom inte ut med min bricka och skulle försöka med en vanlig utgång och då precis kom vakten och hjälpe mig ut. Puh! Men iallafall, när jag satt i bilen påväg hem kom jag på att jag glömde min kartong som jag skulle slå in julklappar med. Typiskt. YrMatilda.

Fast jag ska i och för sig till Birsta imorgon, igen, och köpa julklappar åt mig älskling. Har fått väntat på lönen, trots att jag egentligen har pengar. Problemet är bara att MINA pengar ligger på Nicklas konto...


Åh, nu la Nicklas precis massa paket under granen som är till miiiiiiiig. Iiiiih!

Nu blir det mys. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback