Snön längtar efter mina skidor

Åkte som sagt till Stadium idag. Var där i en timme, EN TIMME! Killen som hjälpte mig glömde bort mig sen hittade jag han inte och ingen annan hade tid att hjälpa mig!? Less jag var. Men när han såg mig igen bad han så mycket om ursäkt. Jaja, nu har jag ett par pjäxor som passar mina fossingar iallafall! Och skidorna får jag hämta imorgon.

 

Eftersom det tog tid på Stadium stressade jag ner till jobbet och glömde därmed mina skor i bilen. Så fick jobba i mina uggs hela kvällen. Gaaaanska varmt, men mysigt. Även idag var det supermycket att göra, och jag njuuuter. Tycker det är så fruktansvärt roligt att jag inte ens vill ta rast. Haha. Men det tar på kroppen och är supertrött nu.

Meen nu ska jag äta upp min mat, min friterade mat, (Det är lätt och går fort att göra, så det är enklast att göra det när jag slutar åtta) och sen ska jag börja packa väskan. Vet inte ens vad jag ska ta med mig än, så det är bäst att jag börjar någon gång.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback