Monday morning

Åh, jag är så seg. Nicklas ringde och väckte mig tidigt så jag skulle kliva upp och hinna åka till Stadium innan jag börjar jobba. Än så länge har jag bara hunnit duscha och sitter nu här och har betalt några räkningar. Jag är ashungrig men kom inte hinna laga någon mat. Blir nästan less på mig själv, men jag var ju sååå trött. Jag skyller på Julia som höll mig vaken så länge igår, surrkuse :D ♥

Närå. Men kanske ska ta och börja göra mig i ordning, för bilen måste jag också ha tid att gräva fram.

Hejhopp!



Kommentarer
jullan säger:

haha hurredu din skitrumpa! :p du måste fäga mitt hår nån dag i veckan.. jag har typ en dm lång utväxt!

2010-12-27 | 18:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback