Looki looki

Den här dagen har inte varit nå bra. Egentligen började den bra, men när bilen jävlades med mig när jag skulle till jobbet så vart jag så jävla less. Vet inte varför jag alltid tjuras med att skrika åt bilen när den inte gör som jag vill, för det hjälper ju inte ett jävla dugg att hetsa upp sig. Men det känns ju liiite bättre när man skriker och slår på ratten...

Imorgon är jag ledig igen. Ska passa på att ladda upp för 6dagar-i-rad-pass. Ser inte frememot när jag har kvällspasset till kl. 22 men man får vara glad för dom pengarna man får :)

Ska iallafall vara med Pullan imorgon och köpa lite julklappar. Köpte faktist min första julklapp idag! Tur att jag inte ska köpa så många, slipper jag känna panik för det. Däremot har jag lite smått panik för ljusstaken jag ska köpa. För självklart var den slut den ljusstaken jag hade tittat på. Bara att leta vidare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback