Blir mer och mer

Sådärja. Då har man jobbat ihop några timmar idag. Blir nog en ganska fin lön i Januari. Då blir älsklingen glad, passande till hans födelsedag :) ♥


Imorgon ska jag äta frukost i Birsta och få mitt certifikat för utbildningen jag har gått. Ska nog vara med Sandra en sväng också. Sen kommer äntligen älsklingen hem igen. Hua vad jag saknar honom!


Men nu ska jag ännu en gång göra rent avloppen i badrummet. För imorgon ska jag gå och klaga hos någon att det stinker i hela lägenheten. Vet bara inte vem jag ska gå till?




Kommentarer
Linso säger:

MATTAN! Du måste ju uppdatera med musik på bloggen! Jisses jag hinner knappt torka mig efter jag vart på toa innan det kommer nytt! (På alla sätt och vis.. hehehe) Jag saknar dig med! Usch juletid utan min nära och kära kommer bli tufft. Dock får jag en dos av syster den 18 till 2 januari! Har du börjat dansa ännu? Säg till så hänkar jag på! Hehe. PÖSSPÖSSPÖSSPÖSSPÖSSPÖÖS på bästa mattiz!

2010-12-10 | 04:16:16
Bloggadress: http://linsoiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback