We belong together

Igår åkte jag och mamma runt i hela stan och letade en byrå. Hittade inget som föll mig i smaken. Avslutade dagen med Texas buffe med hela familjen, Andreas och Isabelle till och med! :)

Sen när jag kom hem vart det lite Ernst och sen filmen Date Night, eller En galen natt som dom så fint översatt till Svenska.



Idag är det då fredag och jag ska snart åka till jobbet. Har börjat dagen med att göra mat. Har nog aldrig gjort det förut, aldrig någonsin. Men idag vart det så och jag har gjort supergod fisk i ugnen och potatis. Den första och den bästa fisk jag någonsin tillagat. Kommer längta tills jag får äta min matlåda på jobbet. Haha

Men nu måste jag skynda mig att fixa mitt fula nyduschade hår. "Hatar" när det är rent. Det är så platt och raaaakttttttttt och typ omöjligt att styla!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback