Vad det är bra att jag har dig

Jag tog mig i kragen och sökte lite jobb. Eller okej, ett jobb. Men jag haaaatar alla sidor där man ska bli medlem och fylla i exakt samma uppgifter som på alla andra miljoners sidor man söker jobb på. Så efter att fyllt i en sån sida blir jag L E S S ! Extra kul är det ju när man råkar trycka på bakåtknappen så allt försvinner och man måste börja om. Slår aldrig fel, jag lyckas alltid gör det..

Nu sitter jag iallafall med Nicklas i extrarummet (vet inte vad jag ska kalla detta rum), mest som sällskap. Tänkte ni skulle få se en bild hur en del ser ut här. Så..


TADA!

Gul tapet med en urtjusig bård längst upp med solar och månar på. Gardin med egyptsier på. Döda blommor i snygga krukor. Lampa med en lampskärm med fräsigt mönster. Självklart en, nej två, träningsstänger med massa vikter till...

Mitt favoritrum. Precis min stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback