Take a good hard look

Jag är less på att vara ledig. Jag vill inte vara hemma,
det är så stökigt och jag orkar inte städa. Så trökigt!

Så det får bli lite bildmaraton istället. Wiiie


Kelso när han kommit hem från veterinären efter operationen.


Myyyser i sängen


Kelso ylar när han hör glassbilen :]


Kelso anropar..


TjockisBill. Nicklas är den otroligt duktiga fotografen..


Toy Story 3 i 3D. Jag hade helt ärligt förväntat mig mer..


..och Nicklas somnade...


Kräftfest och man fick göra sina egna hattar. Nicklas vann för bästa hatten!


Älskar dig!


Johan och Emelie på kräftfesten :)


Nikki och Nicklas! ÄLSKAR DEN HÄR BILDEN!



Då var det roliga slut. Dags att börja städa nu kanske..

Kommentarer
Sandra säger:

Nicklas hatt var klockren! :) Tack för i lördags förresten. Hoppas ni också hade roligt!

2010-08-30 | 17:14:14
Bloggadress: http://ssandrau.blogg.se/
bela säger:

Kelso anropar HAHAHAHA

2010-08-31 | 17:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback