A child is born

Idag har jag hälsat på världens finaste Nikki! Så underbat söt liten tjej. Satt och titta på henne huuuur länge som helst, fick aldrig nog. Hon fick en liten Stinky av oss, hihi. Nicklas fick en sån söt bild för ett tag sedan när Nikki sov med Stinky :)

Grattis Sandra och Johnny till eran lilltjej, finns ingen finare!






Resten av helgen har sen bara bestått av fest fredag och kräftfest lördag. Så nu behöver min kropp vila lite. Men roligt, det har jag haft!! Tack alla inblandade :)

Annars har jag och Nicklas tyckt i oss snabbmat och ligger nu i soffan. Vi kom på att man kan ju faktist göra två skärmar med datorn och tvn. Så Nicklas tittar på en tråkig dokumentär och jag sitter här. Förstår inte att vi inte kommit på det tidigare. Jag har ju alltid fått tittat på allt tråkigt han har sett på, så det här känns nu mycket bättre. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback