Life's good

Igår operarades mitt lilla hjärta. Var lite nervös hela dagen, men fick tillslut samtalet om att han hade vaknat och allt hade gått bra. Vid 6 åkte jag och Sandra upp och hämtade en yr och trött Kelso. Vi åkte hem och medans jag och Sandra gjorde en supergod middag så sov lillen. Han sov hela kvällen till jag tog ut han så han kunde kissa, sen gick jag och la mig. Men strax efter det började lillen pipa och skrika. Det var så hemskt, visste inte vad jag skulle göra. Men efter någon timme så somnade han.

Imorse kl 7 började dom borra på balkongerna på huset. Jag kunde omöjligt somna om till det, men som tur var stod Kelso nedanför sängen och pep så jag tog upp honom och vi myyyyste tills vi klev upp. Då gick jag och Kelso ut en sväng. (Eller, jag går inte ut med honom såklart. Han kan knappt gå och han får inte gå. Jag bär ut honom på gräsmattan) Sen kom Amanda och hämtade mig, skulle följa med henne när hon tatuerade sig. Vart finfint :) Sen åkte jag till veterinären med Kelso igen. Han skulle ta bort bandaget och de skulle se hur såret såg ut. Men eftersom han hade haft ont inatt så fick han en till spruta, så nu är han yr och trött igen. Och nu när dom tog bort bandaget så ser man såret och stygnen. Inte kul :( Måste även tillbaka till veterinären imorgon, han skulle få en till spruta. Usch, lillälsklingen min.



En bit av såret på hans rakade ben..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback