Life or something like it

Öpnnade på jobbet idag och hade världens segaste morgon. En sån där riktigt jobbig dag när man tror att de har gått minst en timme, så har det bara gått 10 minuter. Ah, man blir ju galen då! Men klockan gick och jag slutade 14.

Åkte då och hämta Emma och Robban och for till Selångermarknad. Gick runt i värmen och tryckte i mig en liten liten langos. Liten men god! Köpte även med mig viltkorvar hem. Men när jag åt lite förut så vart jag besviken, smakade inte alls bra. Men beror kanske på att jag inte riktigt var sugen.. Hoppas på det.

När jag kom hem hade Nicklas också nyss kommit hem, men han for lika snabbt igen. Så då åkte jag till underbara Sandra och surrade en massa.

Senare på kvällen kom Nicklas och vi åkte till mamma. Duschade Kelso och tog sen med honom hem. Lillen ska ju opereras imorgon. Hua! :(

Men nu är jag hemma och halvsover i soffan. Är såå trött. Men det bästa av allt är att jag har en kille på varsin sida. Mina favoritpojkar. Mys! ♥

Nu blir det sängen iallafall. Kelso ska upp och iväg tidig imorgon. Men antar att jag kommer ha svårare att komma upp än vad han kommer ha..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback