It feels so right

Jag och Nicklas köpte ett köksbord och stolar i måndags. Vart genast liiite finare i köket, lite mer köks-känsla. Men här är en av anledningarna till att jag fortfarande inte tycker om det;



Kolla färgen och tänk er guldhandtag till det på köksluckorna. MmmMmmMm...

Insåg nu att fägen inte alls ser ut sådär, är med knallig i verkligheten... Lyckost mig.


Men lika glad för det är jag, men gladast är nog räven..



Nåja, jag har nu ätit upp min frukost/lunch. Ska åka in och jobba en snabbis. Sen ikväll ska jag titta på min älsklings fotbollsmatch med Amanda och Sandra.



Ska bli rolikt, är så klad idag!

Snel hest gå på fest äta kaka dricka lesk

Kommentarer
Sandra säger:

Japp, det är från den kameran :) Fast det är en G9:a vi har, men den effekten finns på G10:an också!

2010-08-19 | 12:15:12
Bloggadress: http://ssandrau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback