Tisdag

Fjärde dagen med huvudvärk. Inte roligt! Var inte världens piggaste på jobbet, men det beror nog på att jag sov jävligt dåligt inatt. Men det är ändå skönt att vara tillbaka på jobbet, kul att göra något om dagarna!

Hursomhaver.. Har träningsvärk i benen idag. Jag och Nicklas sprang ju runt Sidsjön igår. Nöjd över mig själv att jag faktist orkade runt. 20 minuter tog det visserligen. Haha, sämst! Men med tanke på att jag knappt sprungit sen jag slutade med fotbollen, i 7an-8an, så var det nog inte så jättedåligt.. Eller? Haha, jaja. Det kan bara bli bättre!

Men nu ska jag göra mig lite gott fika och sen ska jag och älsko fortsätta se filmen som vi såg igår innan vi somna. Men lär nog somna på soffan, båda på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback