That's the way, aha aha.

Efter jobbet gick jag en sväng på Ikea i min ensamhet. Tydligen hade dom öppet till 19 på helgerna, hade jag ingen aning om. Efter flera samtal till Nicklas så köpte jag tillslut med mig ett skrivbord. Rättare sagt: en bordsskiva och 4 ben och jag kan inte vara mer missnöjd! AAH! Vill slänga bänkskivan från balkongen och aldrig mer behöva se den, för det passar inte in med resten av möblerna. Smarta jag har även slängt kartongen som man tydligen måste ha med om man ska göra retur (läste jag på Ikeas hemsida) Inte nog med det, så saknades det en påse med skruvar till ena benet, bara för att jävlas lite mer. Less jag blir. När jag nu väl försökte köpa hem lite för att göra lite fint, så blev det ASfult istället :( Vet inte vad jag ska göra med skiten nu.


Men för att bli på lite bättre humör så ska jag och Nicklas gå ner till hobbyrummet måla lite grejer. Hoppas det blir bra iallafall....






Kommentarer
Linso säger:

Åh Mattan! Jag åker på måndag morgon, men tro inte att jag glömt dig! Pusspusspusspuss

2010-08-21 | 22:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback