Sökes.

Roligt att Nicklas kom hem. Han var vaken i ca 45min, nu sover han. Kul.

Bla!



Tror jag ska dricka massa vatten nu för att sen orka ut och springa. Måste alltid dricka massa före, annars blir jag yr och det svartnar för ögonen. Det skippar jag gärna! Har lite tväningsvärk kvar, men den här gången ska jag stretcha efteråt. Varför är man alltid så dålig på det? Hoppas att jag inte har sån hemsk träningsvärk på lördag, kommer bli jobbigt att springa isåfall..

Ingen som vill börja springa med mig föresten? Jag är inge snabb, än. Ser nog mer ut som om jag står och stampar på samma ställe, än att jag rör mig framåt. Som dom där man kan se efter vägen som har sprungit huuuur långt som helst och tar verkligen i med sina sista krafter för att komma hem. Dom ser ju ut att springa i tjära, att det är fruktansvärt tungt och jobbigt. Så ser jag ut när jag börjar springa, hehe. Men det kan som sagt bara bli bättre!!

Spring med miiiiiiiiiig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback