Måndag

Då var semestern slut. Inte mig emot. Det har ju ändå bara varit skitväder, så jag kan lika gärna stå inne i betonghuset. Jag vart ändå rastlös andra dagen när jag visste att jag hade en hel veckas ledighet..

Trode länge att jag skulle trivas som hemmafru och hoppades på att jag någongång skulle bli det, hahaHAA. Gilla(de) att gå runt och pilla hemma och göra fint. Men näe, fyyyy. En vecka hemma och jag var less. Så det blir nog ingen vidare bra hemmafru av mig. Haha!

Konstigt var det iallafall att kliva upp och göra sig i ordning. Mjukiskläder och rakt platt hår uppsatt i en toffs är vad jag har gått runt i en vecka. Asfult.

Jaja, ska slänga i mig mat och borsta tanden. Tar sen bussen till jobbet, blä. Blir less på bussen bara jag tänker på det!


Nytt schnyggt halsband och ring, yes!

Kommentarer
evelina säger:

Vilken tur att det var fin väder idag när Du också börjar jobba ;)

2010-08-02 | 16:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback