I got the sun in my pocket

Fy vilken jobbig dag det var igår. Var inte alls peppad på en heldag på jobbet. Sen kom huvudvärken ganska fort när andra butiker spelar så jävla hög musik så man hör deras musik mer än sin egen. Så jävla störande! Var skittrött när jag slutade och precis när jag kom hem och satte mig i soffan, kände hur skönt det var, så ringde Nickals och ville att jag skulle hämta honom i Matfors. Jahapp, det var bara att sätta sig i bilen och åka igen...

Tog en välbehövlig sovmorgon och nu har jag och Kelso varit ut på en promenad, längre än vanligt. Tror både han och jag behövde det. Han börjar dessutom redan gå på benet, han är så duktig. Förstår inte riktigt hur man ska låta honom "gå korta korta korta promenader, inge hopp och lek, inte bus.. bla bla bla" det är ju omöjligt för en liten hund med så mycket energi och som vill vara med överallt! Nåja.

Ska hoppa i duschen nu och göra mig redo tills Sandra kommer. Blir en tur på stan och sen maaaat på Dragon house, det är de som är målet. Hehe.



Kommentarer
Sandra N säger:

Alltså allvarligt varför klädde vi ut oss till Emil och Ida på halloween? Var de det bästa vi kom på? Sen att vi var dem ända som klätt ut oss typ, och att vi knappt var tillsammans där inne gjorde ju inte saken bättre, haha:P

2010-08-27 | 16:19:22
Matida säger:

Hahahhaah, ja jag vet inte. Men lite roligt var det ju ändå :D Mycket roliga minnen, eller minnen är det väl inte om man inte kommer ihåg?! ;)

2010-08-28 | 03:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback