Vackraste stunden i livet var den när du kom.

Har hittat en ny blogg som jag läser. Eller läser och läser, hon lägger mest upp bilder. Fina bilder. Jag blir så inspirerad av allt. Skulle vilja fixa till i sovrummet nu. Vill sätta upp hyllan som vi köpte för över en månad sedan. Vill åka till Ikea och köpa massa nytt till hela lägenheten. Vill köpa lägenheten, så det blir våran! Vill också köpa massa nytt till mig själv. Nya kläder. Slänga ut allt gammalt som bara hänger i garderoben men som jag aldrig skulle ta på mig nu, aldrig någonsin. Varför ha kvar fula gamla mjukiskläder? Jag vill slänga allt och köpa nytt. Jag vill och jag kan, men jag kan ändå inte.


Jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback