Uttråkadtjej.se

Nu börjar jag bli uttråkad. När jag kom hem till Nicklas skulle han iväg på träning på en gång. Typiskt. Så nu har jag legat själv i soffan framför datorn och nördat Solsidan och andra serier. Men nu är jag trött på det, inge roligt längre. Men vill inte gå runt i detta stora hus själv. På något sätt händer det alltid saker när jag är här alldeles ensam. Huset hatar mig.


Senast något hände så for Nicklas iväg en snabbis och jag började tömma diskmaskinen för att var lite snäll och hjälpsam. Då far en matoljeflaska ner på bänken bakom mig och går självklart sönder så det är olja överallt. Vad jag då inte märkte var att det hade kommit olja på golvet. Så medans jag torkade upp allt på bänken så smetade jag samtidigt ut massa på golvet. Olja är, som säkert det flesta vet som använder köket, inte lätt att torka upp. Evighetsgöra. Tur att jag har en snäll pojkvän som hjälper mig att städa upp mina små olyckor.


Men jag måste vara otursförföljd!


Imorgon har det dessutom gått 10 dagar sedan jag lämnade in mina skor på Scorett. På kvittot stod det att dom nog skulle vara tillbaka den 13onde. Så jag gick dit och frågade, men -Nej, dom hade inte ringt så då hade dom ju faktist inte kommit in! fick jag till surt svar. Men dom skulle komma in imorgon (den 14onde). Fick inget samtal igår om att dom hade kommit in. Inte heller från idag. Jävla skit! Får börja vänja mig vid att det här såhär..



Tacka vet jag skatteåterbäringen. Det var nog det bästa som har hänt på länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback