HatarBussen.

Less jag var igår föresten! Aah.

Börjar med att jag har segisar i butiken som frågar varandra "Stänger dom nu?" Tittar på klockan "Ja, det gör dom" sen kikar dom vidare.. Jag tycker det är så respektlöst, speciellt när dom inte köper något utan bara vänder uppochner på butiken. Tack.

Sen när jag ska räkna kassan så stämmer det inte. Blev ännu argare då. Ännu värre vart det när jag insåg att jag skulle missa bussen och behöva ta 2an in till stan.

När jag väl har fixat klart allt och börjar gå till bussen så ser jag hur den kommer. Springer som en tok och hinner, tack och lov. Det var antagligen en ny chaufför för han var orolig att det var nå fel på bussen så han ringde om hjälp hela tiden och körde i mesfart in till stan.

Bredvid mig sitter en tant som pratar skithögt så Nicklas hör inte vad jag säger när vi pratar i telefon. Då vart jag ännu argare och slänger på i Nicklas öra även fast det inte är hans fel. Han får alltid ta all skit när jag är less. Förlåt älskling!

20min senare var jag i stan. Därför hatar jag 2an och tar aldrig den. A L D R I G !


för att slippa allt sånt ikväll så får jag ta bilen av mamma från stan. Tack älskade bästa mamma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback