Memories.

Volbeat - Still Counting i hörlurarna när jag kör bil (finns ingen sterio) och bara sjunga ut allt jag kan. Skönt! Musik är så avslappnande och skönt att lyssna på när man inte orkar tänka själv.


Vad mycket minnen jag har till den låten. Nyår 08/09 i Vemdalen. Åh, det var superskoj! Nästan så jag längtar tillbaka. Det var nog de bästa nyåret jag varit med om. Satt igår och pratade med Sandra om våra nyår i Vemdalen. Första året 07/08 var ju helt katastrof. Hahah, vad vi har skrattat åt det! Redan dagen efter låg vi och skrattade och frågade oss -Vad hände egentligen? Men året efter var mycket bättre. Fyra tjejer som höll ihop och festade gärnet. Hur orkade man? Men det var då det, nu börjar man bli gammal och orkar knappt en natt. Haha!





Bilder
från Vemdalen under nyår 08/09. Stugan var låååångt ute i skogen. Bara tanken på den stugan får mig att skratta. Ojojoj. Vilka minnen :')

Kommentarer
Sandra säger:

Haha, fy vilka minnen. Även om 07/08 vart katastrof är det ändå ett mitt för livet. som alltid kommer ge ett gott skratt! Jävla cirkus :P

2010-04-19 | 11:27:29
sabina säger:

har du kvar fler bilder? :D nästan alla mina är borta

2010-04-19 | 12:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback