Det vill bara inte funka.

Såhär såg mina jeans ut efter 1.5 timme på jobbet..





morgonen på jobbet står jag och väntar på en stor leverans. Tillslut kommer dom, 3 stora kartonger. Tar emot och börjar lyfta en och en mot scannern för att scanna in dom. Dom första två var lätta och jag tänkte då att den tredje lär vara tung då dom aldrig packar bra utan det är alltid en som är svintung. Visade sig senare att den inte var tung. Hursomhelst! Jag böjer mig låångt ner för att få ett bra grepp om kartonger. Lyfter med all kraft jag har, då hör jag RITCH! och kände hur halva skinkan hoppade ut jeansen.


Ställde mig upp, andades några gånger och hann tänka sjukt många tankar på några få sekunder. Skakade på huvudet åt mig själv och undrar varför det i hela helvete alltid ska hända mig något?! Knöt snabbt tröjan runt midjan, gick sen över till JC. Frågade Matilda om inte hon kunde komma över med ett par nya jeans då jag förstört mina helt och hållet. Mina favvisjeans, så typiskt.


Men
det fick iallafall bli ett par nya, supersköna! Lika bra var det. För nu när jag flyttar hade jag tänkt slänga massor, om inte mamma kan sy in dom.





Varför
händer det alltid mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback