Sjukling.

Drog med mig Nicklas och shoppade idag. Dåligt val av sällskap om man inte tycker om någon som gnäller hela tiden. Men jag tycker om honom ändå!


Kom iallafall hem med ett par förstora shorts och ett förstort linne. Bra köp där Matilda! Men båda var så billiga och det fanns inga andra storlekar, så jag slog till ändå. Haha.


Men
jag gjorde inte rätt som shoppade idag. Skulle har stannat hemma, nerbäddad i soffan. Huvudet värker, febern kommer och går och snoret bara rinner. Jag mår bajs! Dunderförskyldning på gång. Det har jag inte tid med! Måste vara pigg och frisk torsdag, fredag och lördag!


Tror jag ska sova lite nu och hoppas på att maten har lagat sig själv när jag vaknar.

Kommentarer
Julia säger:

Jag hade exakt sådär förra veckan också, världens dunderförkylning :/

2010-04-28 | 21:16:48
Bloggadress: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback