Promenad.

Igår efter jobbet for jag till Matfors. Men eftersom Nicklas var och träna så började jag gå hem till honom i det pissiga vädret. Tänkte att jag inte skulle hinna så långt och att han fick plocka upp mig efter vägen. Min väska var iallafall SVINTUNG, jag skojar inte. Jag vet inte vad som vägde så mycket. Men jag kom tillslut fram. Innan Nicklas kom hem, han kom 1 timme senare än mig.. Så det vart en bra promenad med extra vikt. Bra för benen att få jobba lite!


Det som inte är bra att min rygg värker mer än vanligt idag. Min nacke ska vi inte ens prata om. TUR att jag har en personlig massör. Hehe


Jag kollade nu på hitta.se - vägbeskrivning. Tänkte se hur långt jag gick igår. Var bara 6,6km. Vad besviken jag vart, hade hoppats på att det var längre :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback