Påskhelgen.

Vilken mysig påskhelg det har varit. Har bara tagit det lugnt och myst med dom bästa. Har inte gjort något speciellt och har inte haft något planerat (förutom att jobba), så jag har bara tagit allt som det har kommit. S k ö n t !


I fredags fixade, som sagt, mamma mitt hår. Gjorde slingor och klippte. Klippte av allt hår, känner mig nästan lite korthårig, buhu. Vissa slingor vart också mycket ljusare än andra, men det orkar jag inte fixa till än. Det får se ut som det gör nu. Min mamma är iallafall bäst!! ♥


Igår efter jobbet for jag till Nicklas och vi åkte iväg och sparkade lite fotboll. Kände hur det spratt till i bena mina, för det var bra många år sedan som jag spelade och jag tyckte att det var så roligt att skjuta lite bollar igen! Så det var sköj, även fast mina nya skor vart helt leriga.. Eller iallafall högerdojjan, haha. Mot kvällen vart det ost och kex hos mamma. Så gott! Sen åkte jag och Nicklas tillbaka till djuren som vi skötte om i helgen.


Idag har jag varit på jobbet. När jag slutade möttes jag av en blå himmel och strålande sol. Kan inte bli annat än på ännu bättre humör. Gasade snabbt hemöver och satte mig ute i solen och njöt med mamma och djuren. Underbart.


Här
kommer lite bilder, vet att det är roligare än en massa text :)




1. När slingorna och klippningen var klar.
2.
6st marsvin som vi tog han om.
3.
Okej, det var 11st :D




4-5-6.
BILL min lilla älskling. Inge var för rädd, ville inte gå ur buren.




7. NjutarN
8. Fight!
9. Kelso, min lilla bääääs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback