Nu är jag hemma.

Nu är jag hemma. Känns som om det var längesedan jag var här. Men jag for bara hit efter jobbet för att hämta lite grejer. Ska snart fara igen, fast jag ska äte lite mat först!


Måste också packa på mig lite matlådor för imorgon väntar mig en heldag på jobbet, så då behövs det mycket mat för att hålla humöret på topp. Jag kan inte vara utan något att äta på, mitt humör sjunker ruskigt fort för varje timme som går.. Men det har jag nog redan sagt ett par gånger. Heh..


Igår
när jag fick ett utbrott i förrådet, svor och kastade runt kartonger (ordagrant), så insåg Nicklas att det var dags för mig att få mat i magen. Hehe, så då åkte vi och tog varsin subway macka. Då vart jag genast mycket gladare. Å gott vare!


Nu står maten på bordet! Sen åker jag till mitt älsko.


Hej! :)

Kommentarer
Emelie säger:

Måste ju fråga vart ni ska flytta? :)

2010-04-15 | 19:17:09
Bloggadress: http://melief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback