Nähä, inte det.

Jag är så jävla arg och förbannad. Åkte till Scorett och skulle hämta ut mina skor. Tog ena skon direkt när hon la fram dom och frågade -Är båda helt lagade nudå? För jag kände på mig att det är något fel. Allting annat har ju gått fel för mig den senaste tiden, så varför skulle det nu helt plötsligt vara bra? Så jag stoppade handen i skon sen drog jag upp sulan..  -Näe, dom var inte lagade.. Jag förstod det!


Hon
i kassan bad så hemskt mycket om ursäkt. Sa att dom skulle vara lagade på tisdag, att hon själv skulle gå till skomakaren på måndag med skorna och få dom fixade till på tisdag.


Ska
vi slå vad om det? Jag tror inte att dom kommer vara klara till på tisdag!!

Kommentarer
bella säger:

be om att få nya då. gnäll lite. plocka fram bitterfittan

2010-04-17 | 16:19:54
Bloggadress: http://barabelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback