Ledig i tre dagar.

Tredje natten i lägenheten. Jag trivs. Trivs i stan. Trivs med mitt hjärta. Trivs med fiskarna också, såklart. Mina små bäbisar. Undra hur länge dom håller sig levande? Har redan lyckats döda en blomma. På tre dagar... Då gör man det bra!


Imorgon ska vi hämta min soffa i förrådet. Älsklingssoffan! Ska även börja fixa till lite i lägenheten. Har hela helgen på mig eftersom jag är ledig, ska bli så skönt att komma i ordning.


Ska även hämta andra kartonger som jag har i förrådet. Bland annat mina kläder. Jaaa! Har levt i samma tröjor i flera månader nu, knappt haft något ombyte. Så det kommer kännas som om jag har en helt ny garderob!


Måste även gå ner på Scorett och fråga vart tusan mina skor har tagit vägen. Dom som jag skulle få i tisdags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback