JagJagJag.

Jag är så less på att ha sån otur med allt. Var inte längesedan jag köpte nya skor på dinsko. Dom gick sönder nästan på en gång så jag lämnade tillbaka dom. Förra lördagen köpte jag nya skor på scorett och tänkte att dom iallafall borde hålla bättre än som från dinsko. Jo tjena! Efter att jag använt dom kanske 2-3 gånger var sulan i ena skon helt lös och knövlade sig under foten när jag gick. Andra sulan började lossna lite senare.


Jag tjurade med att gå så ett tag men insåg att det är faktist alldeles för oskönt. Så idag gick jag in med dom och dom skickades till skomakare. Jahapp. Då vart man utan skor då. Alla andra skor jag har är i förrådet och det går jag inte förbi varje dag. Så jag får gå barfota nu tills skorna kommer tillbaka... Näee, klart jag inte kommer göra det. Jag har ju en syster som har alldeles för många skor och som hon gärna lånar ut till mig!! Oja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback