HållerTummarna.

Igår hade jag ett missat samtal från ett nummer jag inte alls kände igen. Tänkte inte så mycket mer på det tills samma nummer ringde igen imorse. Ville först inte svara då jag hatar att svara på nummer jag inte känner igen och jag tycker dessutom inte om att prata i telefon. Men eftersom det numret ringer igen så borde det vara något viktigt tänkte jag. Så jag svarade. Tur var väl det!


Det var från ett jobb jag sökte för "längesedan". Hihi. Men hon frågade bara lite frågor, vad jag gjorde och om jag fortfarande var intresserad. Så det var inget speciellt, men jag kan ju hoppas. För hon ringde ju ändå och sökte mig igen när jag inte hade svarat första gången. Eller hur!? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback