Champangefrukost.

Vad jag är trött! Jag är inte alls van vid att kliva upp tidigt, speciellt inte två dagar i rad. Hua. Imorse klev jag upp i sista sekund, slängde på mig lite mascara och gick. Kände mig helt död på kick offen, är fortfarande inte frisk. Efter champangeglaset vände det sig dessutom i min mage och jag var redo att springa på toa vilken sekund som helst. Mår fortfarande inte speciellt bra och jag är bra dum som jobbar ändå. Så jag har bara mig själv att skylla..

Men nu har jag kommit hem. Slängt av mig kläderna och krypit ner i soffan. Tänkte sova ut ett par timmar till innan jag börjar jobba igen. Ska försöka sova mig frisk :) Såå -mot sängen!

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback