Bläöh.

Jag har ingen ork för att ligga och ta det lugnt. Blir rastlös. Hur kan det vara så? Jag orkar inte ligga men har verkligen ingen energi för att greja, fast att det är de jag verkligen vill göra. Skulle t.ex. behöva dammsuga och svabba golven. För är det något jag inte tycker om är det när det fastnar skit under fötterna när man går barfota på golven, men det gör de nu! Det är skit överallt, äckligt är bara förnamnet. Men jag kan ju inte förvänta mig annat när vi inte har städat sen vi flyttade in.. Lat!

Skulle behöva en lång dusch också. Men hur ska jag orka det? Hatar att duscha för det är så jobbigt att bli blöt, för att inte tala om det blöta håret. (Att sova med blött hår är ändå värst) Så att bara duscha nu när man inte har energi känns ännu jobbigare. Men det känns inte som om jag orkar duscha innan jobbet imorgon, så jag har inte mycket till val. Börjar kl 7. Inventering igen. Jippi.





Haha,
även att det ser ut som om jag inte har något ögonbryn på ena sidan. Snyggt. Borde kanske satsa på det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback