Småhundsträff

Vad roligt jag har haft idag! Jag och Sara tog med och hundarna och gick till småhundsträffen som jag hade hört talas om. Kom dit och då var det inte så många, men det ramlade in allt fler och fler och tillslut var vi 15st hundar! Jag vart så stolt över Kelso då han inte skällde en enda gång. Min lilla stjärna! Synd bara att jag jobbar varannan söndag, men jag ska nog lyckas få ihop det så jag ofta kan gå dit. Det var väldigt bra för Kelso, även för mig. Dela med sig av tips och ideér av andra hundägare!






Kelso fick en bästa vän dessutom. Dexter.
Det är han som sitter bredvid Kelso i tjejernas knän :)
Egentligen var det nog Dexter som såg Kelso som sin bästa vän
då Dexter vart skitsur om någon annan kom fram och ville busa med Kelso. Heh

Kommentarer
Linso säger:

åh åh åh, jag måste få följa med någon gång! Såg ju ut att vara skit kul. Klappa liten hundaj..



/Linso

2009-05-10 | 19:53:48
Bloggadress: http://linsolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback