Villa

Sitter här och mår som jag gjorde för en månad sedan. Min rööödavecka.


- ÄR DET DÄRFÖR MAN INTE KAN PRATA MED DIG??!!!! konstaterade Andreas efter att jag hade fått utbrott på diverse småsaker.


Annat som jag har varit arg på idag: Att jag spillde ut en glas vatten och min sallad på mig på jobbet. Att jag välte en full låda med spjut på jobbet. Att Max's sallad som jag köpte med hem var fruktansvärt äcklig. Att det var mycket trafik ute kl 16.30. Att bommarna vid tågrälset fälldes ner precis när jag kom...


Nu sitter jag och kikar på villor för det får mig att må bra. Får det att pirra i kroppen och jag längtar tills jag har råd att flytta och pyssla om i den. Jag längtar faktist efter det. Visst, det går i omgångar. Men speciellt nu när sommaren börjar närma sig så blir jag allt mer och mer sugen. Att få lägga sig ute på sin egen gräsmatta och sola, eller varför inte på bryggan? Sen mot kvällen grilla lite ute på gården. Sen gå ner till båten och ta sig en tur. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback