Lördags

Ikväll blir det roligheter, hoppas jag! Känner verkligen att jag behöver det efter att ha mått dåligt så länge. Har haft någon jäkla vårdepression och tyckt att allt har varit åt helvete. Men tillslut bröt jag ihop. Men det vände, så nu står jag på benen igen. Stronger than ever!


Nu blir det en dusch, sen ska jag rota fram något att ha på mig ikväll. Allt ligger ju i tvätten, (hur kommer det sig att alla mina kläder alltid ligger i tvätten när jag ska hitta på något?) men det var tur att jag har rotat bland mina gamla kläder som legat i förrådet. Då kom det fram några skatter.. även om jag hade blivit "för tjock" för vissa byxor!!!????


Jag blir tokig när jag tänker att jag inte kan ha vissa jeans jag hade förra året. VARFÖR kan jag inte ha dom? Jag har inte gått upp ett enda jävla kilo sen dess!!!!! ..det måste vara så att dom har krymt när dom har legat i förrådet!



Slänger upp en till bild på syster.
Bara för att hon älskar bilderna jag har på henne



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback