Oooops

Vilken härlig dag. Synd att jag jobbade inne så länge.. Efter jobbet strulade jag runt på HM och letade klänningen jag skulle köpa. Men då hittade jag en annan som jag ville ha, men självklart fanns inte storleken. Inte i stan heller. Men hon sa att den kanske kommer in igen till veckan. Så nu håller jag tummarna för det!

Sen for jag snabbt hem, slängde in Kelso i bilen och for till småhundsträffen. Kom över 1½ timme sent, men det var fortfarande hundar kvar. Så då blev det massa bus igen och jag vet inte hur många gånger Dexter försökte sätta på Kelso.. Men det gick bra och Kelso var ganska slut efter en timme. Toppen!




Imorgon är jag ledig och då hoppas jag på bra väder, precis som idag. Då ska jag ligga ute och sola hela hela hela hela dagen. Har inget annat planerat och kommer inte planera något annat heller! Så ge mig finväder imorgon!

Kommentarer
bella säger:

piiiis och kärlek

2009-05-18 | 14:40:35
Evelina säger:

Det är ju helt omöjligt att hitta något!!!!!!!!! Gah, jag har panik!!!

2009-05-18 | 20:10:10
Bloggadress: http://avalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback