StorfiskarN




Har varit ute i Tynderö och metat. MYYYYYYYYYYYYYYYYS!

Bebben gjorde ett fint spö till mig -en pinne med lina och krok. Fungerade UTMÄRKT om man är en storfiskare som mig! Började med att Andreas sa att han fick fisk och jag är inte sämre och sa en sekund senare att jag också hade napp. Självklart drar jag först upp störta abborren för kvällen. Sen får de andra varsin liten fisk och även jag drar upp ännu en fisk. Sen gick jag och kasta lite med drag och det är alldeles dött för killarna där de satt och meta. -Ska jag komma så ni får lite fiskelycka? Frågade jag och går och sätter mig med dom och slänger ner min krok. Ca10 sek senare har jag en fisk på kroken igen. Wiho! Jag är inte dålig jag inte! Men fiskelycka, det har jag alltid haft och ingen kan slå mig i det! Aldrig Aldrig Aldrig!




Kommentarer
belinda säger:

Har alltid funnits en orsak till varför jag INTE vill fiska med dig.

som micke berättade igår: har du pratat med matilda? hon hade varit och fiskat med nå killar..hon hade haft en pinne med lina på.. sen kanske jag inte behöver säga mer.... du fattar... godnatt!

2009-05-29 | 15:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback